آرزوی باخت استقلال رو ندارم

آرزوی باخت استقلال رو ندارم




 

 


آرزوی باخت استقلال رو ندارم


تاریخ : سه شنبه ،
31 مرداد 1391

پرويز مظلومي پس از تجربه نشستن روي نيمکت استقلال در 6 دربي، حالا بايد از خانه اين بازي را نگاه کند.


او در آستانه اين بازي مهم براي تيم سابقش آرزوي موفقيت مي کند. مظلومي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي کند: «من هميشه دوستدار استقلال هستم و اين حس تا پايان عمرم با من خواهد بود. از آن دسته فراد نيستم که وقتي جايي کار نمي کنم آروزي باختش را داشته باشم. شما مي بينيد که بعضي ها چگونه دارند براي من جو سازي مي کنند و حتي چهره من را هم به سخره مي گيرند.»

او ادامه مي دهد: «آن ها روزي گفتند به سکوها خط مي دهم و وقتي تيم شان يک برد آورد در برنامه هاي تلوزيوني عليه من آن جملات را به کار بردند. من جوابي به آن ها نمي دهم و اعلام مي کنم که دوست دارم استقلال در غياب من هم برنده باشد تا بعضي آقايان بفهمند من مثل آن ها نيستم که وقتي از جايي مي روم آرزوي باختش را داشته باشم.»

مظلومي در مورد شرايط استقلال هم حرف مي زند:« استقلال حالا به انسجام تيمي رسيده و من بعد از تماشاي بازي اين تيم مقابل ملوان به اين نتيجه رسيدم که مي توانند در دربي هم به پيروزي برسند. ژوزه هنوز پرسپوليس را نشناخته و مشکلات زيادي دارد اما در عوض استقلال به شرايط مطلوب رسيده است. اميدوارم بردهاي استقلال ادامه داشته باشد و تيم محبوبم بتواند در اين بازي به برتري برسد.»

مظلومي تاکيد مي کند:«مي دانم که همه هواداران برد مي خواهند. من هم در کنار هواداران براي برد تيم محبوبم آرزوي موفقيت و کاميابي در اين بازي را دارم.» سرمربي فصل قبل استقلال در مورد شکست 2-3 مقابل پرسپوليس در فصل گذشته مي گويد: «هنوز هم وقتي به آن باخت فکر مي کنم، مي بينم که فقط يک اتفاق بود و ديگر هم تکرار نخواهد شد.»


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل